You light up the dark!!

Hejsan!

Ledsen för inte skrivigt på några dagar men har inte varit på humör. Helgen har varit skönn. Lagom mycket som hände. Det började i fredags då jag och Martin träffades tillsammans med Olof. Efter ett tag såg vi Linda och ¨några så vi gick till dom. Men jag var tvungen att gå till några andra rättare sagt Johanna och Carolin. Efter ett tag kom olof och martin till dom också men vi tappade olof straxt efter det. Vi  gick bort till backlura och satt vid skolan och pratade och värmde varandra. Runt kvart i tolv drog jag och martin hem där ifrån efter en riktigt lyckad kväll.

Lördagen började med att jag messade martin och vi bestämmde oss för att göra något. Vi åkte först upp till vby och kollade på bio. Såg Johny English Reburn. Riktigt rolig och bra. Juuste träffade Nellie där uppe i kön till bion. Det var inte igår man såg henne direkt. Efter bion åkte vi hem och gick ut med Johanna och Carolin. Tomas kom också efter ett tag men vi satt bara vid ett dagis och chillade. Ja sen var den dagen slut också.

Söndagen vaknade jag upp och fixade lite grejer här hemma. Efter det gick jag och träffade Carolin och Johanna. Vi gick på en promenad igenom en stor del av villastan. Efter det kom Johannas mamma och hämtade dom så jag gick hem. Ja sen åt jag och gick och la mig.

Idag har jag bara typ varit i skolan och taggit det lugnt. Hittade två säkar med pantburkar värde typ 200 kronor på tuben. Men oturligt nog var det en annans. När jag kom hem pluggade jag typ bara och så. Efter det har jag varit på träning med innebandylaget. Och nu ligger jag här i min säng. Riktigt nice. Börjar haöv nio imorgon så det blir ingen sovmorgon du. Men men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0