When you are close to me it feels like my life is so wonderfull as it can be!!

Hej hej!!

Ännu en helpackad dag. Skola till fyra sen fira min bror som fyller tio år. Grattis igen David. Efter det tag jag det lugnt i en halvtimme sen träning. Roligt ändå var denna dag också.

Imorgon är det fredag. Fyfan vad jag längtat. Ska bli så skönnt att komma hem och veta att det är helg. Hoppas dock jag får träffa en viss person denna helg. Det vore trevligt. Annars blir det nog som vanligt. Vara ute i orten med kompisar och så. Hoppas på en riktigt härlig helg för nästa helg är det lov och tanken innan lovet vill vara att jag längtar till en sån bra helg som jag hade denna helg. Fan vad skönnt det ska bli med lov. Ja nu ska jag messa vidare med mina fina vänner. Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0