Tja tja bloggen!

Ledsen för dålig updatering men jag lovar att bättre mig. Min tid nu för tiden bara springer iväg. Har inte alls så mycket tid jag skulle vilja ha med kompisar längre känner jag. Ska försöka planera min tid ännu bättre än jag tidigare gjort.

Idag har jag typ bara chillat. Vaknade vid åtta så då åt jag frulle och duchade. Sen drog jag till plugget och kom hem därifrån vid typ halv fyra. Efter det har jag städat huset för att få extra pengar. Alltid bra att ha. Sen såg jag på tv ett tag och nu sitter jag här och bloggar. Ska snart sova för är skittrött. Men imorgon börjar jag ju tolv så klagar inte direkt. Kanske till och med hinner slänga in ett inlägg då på morgonen. Om inte så får vi se när det kommer ett inläg för jag har helt bokat imorgon. Skola sen hem i typ tio minuter sen träning med innebandyn och efter det kanske om inget annat dycker up.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0