It is so fantastic!!

Hejhej bloggon.
Idag har jag först varit i skolan och tagit det mycket lugnt. Efter skolan åkte jag hem och chillade galet i min säng. Somnade en timme typ och sedan började fredagen. Först pratade jag med Martin och frågade vad som hände så bestämmde vi att vi skulle ses. Olof kom också med. Sen drog vi till några men jag pallade inte vara med dom så jag drog till några mycket trevligare männinskor. Vi bara satt och snackade tills  Martin kom till oss och så gick vi till backlura med tjejerna. Efter en typ timme där gick jag och Mart in hem samtidigt som tjejerna gick till dom. Ja sen var det nog inte så mycket mer. Jag och Martin pratade om hur negativt det är att röka och så sen var vi tillbaka i villastan. Då gick han in till sig och jag gick hem till mig. En mycket trevlig kväll!! Tack alla som gjorde den så bra. Carro, Johanna, Martin och ett tag Olof :)

Imorgon ska nog jag och Martin göra något. Vi kanske kontaktar några andra eller något. Blir trevligt imorgon också hoppas jag. Nu ska jag sova så vi hörs imorgon.
 
Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0